marți, 31 iulie 2012

Copiatorii din ziua de azi.


 Ştii starea aia de căcat când ai impresia, de fapt nu ai doar impresia, că cineva te copiază?! Probabil că omu' ăla nu-şi dă seama , pana mea, da' totuşi cât de mare poate fi şi coincidenţa asta? dafuq. Şi eu care mă enervez repede, asta-mi trebuie...nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.nervi.
 Ăsta-i punctul meu slab:că mă enervez repede...Câţi plagiatori există pe lumea asta?Oare sunt şi eu la fel şi nu-mi dau seama sau ori am simţul de a observa greşelile tuturor prea repede? Anyway, plagiatorii sunt plagiatori. Ştii, din asta tre' să-nvăţăm cu toţii, iar ideea este SĂ NU FIM LA FEL! mai exact să nu plătim cu aceeaşi monedă. Am învăţat să-i ignor da' n-am şi eu o limită??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu