sâmbătă, 1 septembrie 2012

Analfabetism.

 O sa trec peste planurile de vacanta irosite, n-o sa mai povestesc despre ce-am facut vara asta, pentru ca e simplu de ghicit si anume : NIMIC INTERESANT. Asa,ca de semptembrie , o sa trec la subiect . Deh, bazaconii d-ale mele . Si uite c-o s-ncep cu o tema cu care se confrunta toti prostii care se dau cine stie ce genii : analfabetismul. 
 Am atatea de spus, incat nici nu stiu cum naiba sa incep. Fiecare a avut in clasa [ la scoala sau la liceu] un specimen care nu stia sa deseneze niste hieroglife. Fiecare a avut parte de o injuratura pe strada de la un taran imputit care doarme prin toti boschetii.Nu? Sau sper ca nu-s singura.
 Anyway, am avut si eu o pisata in clasa care abia citea, da' de amenintat stia sa ne ameninte.Fix in ruc ma durea de amenintarile ei.Ii mergea melita aia la greu . Si cand mi-o amintesc ma apuca :puke! . Nu stiu,frate, cum dracu' da' ramas anul trecut corigenta si nu s-a dus la corigenta, da' cacatul ala de profesor a trecut-o. Sa-mi bag piciorul. Analfabeta,analfabeta,da' mai era si proasta ca noaptea.
 Cred ca in Romania predomina analfabetii , iar desteptii mai putin . Eram pe strada si venea un tigan in spatele meu cu un sac de ardei in spate. Se astepta sa ma dau sa treaca regele, da' de unde atat respect din partea mea pentru unul ca el . Asa, si deodata imi zice tampitul : " mars javra"  c-un accent d-ala de jmecher. Te mai poti caca?! Pentru un moment am zis sa-i intorc cuvinele, da' pe urma m-am gandit de ce sa ma cobor la nivelul lui ?! Deh, si asta-i cu toti analfabetii . Sunt prosti! Prosti de-a binelea. Ar trebui luati si dusi pe un camp pustiu pentru ca imputesc lumea ; o fac sa devina o lume din rea in mai rea. Numai de cacati la ruc dai peste tot.

Un comentariu:

  1. "SĂIO NAPOEZE" face tot în biletul acela! Crede-mă, şi eu am avut mulţi care nu ştiau să scrie corect în generală. În liceu mai am 2-3, dar sunt de treabă. Şi da, câţi nu te înjură pe stradă din niciun motiv (ba au unul: că li s-a sculat lor!). Câţi nu bat apropouri despre cum araţi şi ce ţi-ar face...păcat de ceilalţi care-şi văd de treabă...

    RăspundețiȘtergere