duminică, 9 septembrie 2012

Seminţe, seminţe, seminţe, seminţe.


  Dacă ţi-ar da cineva o pungă de seminţe , i-ai putea rezista?
Sinceră să fiu, eu nu! Două pungi îmi dai, pe ambele le mănânc. Nu ştiu ce dracu' le fac ăştia seminţelor dar eu una nu mă oprescc din spart seminţeee.Deh, ştii cum îi românu' - seminţe la un meci de fotbal, seminţe pe stradă - seminţe în parc - seminţe la şcoală, mai ales în ora de engleză când profa ta te freacă la cap cu amintirile ei de-acu enşpe mii de ani - seminţe când stai între patru pereţi în faţa calculatorului. Adevăru-i că seminţele sunt cele mai bune prietene atunci când eşti supărat/ă . Le spargi în mâini , imaginându-ţi că îi dai pumni unei persoane care te enervează. Cel puţin mie la asta îmi zboară imaginaţia asta super-ultra-mega-extra bogată.
 P.s : Nu ştiu ce logică are postarea astaa, dar am zis să scriu ceva şi despre prietenele mele - seminţele- . Hihi , chiar acum mă duc să mănânc.

5 comentarii:

  1. Eu nu ma omor dupa seminte.Dar ador pufuletii si ciocolata;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie îmi plac seminţele... dar asta cu spartu' şi gânditu' la o persoană care te enervează nu mi-a venit în minte până acum :)).
    Ai încercat noile seminţe Nutline cu paprica? :D Eu nu am avut curajul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai făcut poftă !
    Însă nu mai mânânc atâtea ca altă dată fiindcă a început să mi se ia smalțul fiindcă sunt amatoare de așa ceva de pe la 7 ani . Dar când prind o pungă o devorez imediat !

    RăspundețiȘtergere