vineri, 28 septembrie 2012

Şi cică am revenit...

 A mai trecut o săptămână . Timp în care am stat fără calculator. Mi s-a stricat, dar acum e ok, deci o să-mi reiau postările. Aleluia!
 Deh, mă simt ca nouă pe-aici dacă n-am intrat de mult timp. Anyway, acum contează că am calculator. Trebuie să-mi intru în ritm din nou, că mi-a cam pierit inspiraţia... nu ştiu cum şi cu ce să-ncep. N-are rost să vă aburesc cu bazaconiile mele, dar faza e că eu scriu aici pentru mine, deci în concluzie puţin îmi pasă câţi cititori am.

 Să trec la subiect că nu-mi place să am introducerile prea mari.

  E vineeeeeeeeeeeeeriiiiiiii. vineri.vineri.vineri.vineri.vineri.vineri.vineri.vineri.vineri.vineri. Toată săptămâna m-am gândit la cum voi sta 2 zile lenevind. Vreau vacanţă. E nasol la şcoală. E nasol să te trezeşti dimineaţa şi pe la ora paişpe', în ora de fizică, care o faci cu un profesor cunoscut ca fiind dur, să-ţi cadă ochii în gură de somn. E nasol să stai seara şi să toceşti. E nasol! M-am plictisit până peste cap de plictiseala din timpul orelor când profesoru' pălăvrăgeşte pentru el.
 Ziua de luni. La fiecare început de săptămână mă gândesc la cum voi ajunge eu acasă ,după şcoală. 7 ore de stat în fund pe scaun par o eternitate . (exceptând pauzele)
 Sala de clasă  = un adevărat stadion de fotbal, unde fiecare face ce vrea. M-am săturat de cele două colege din faţă care pur şi simplu râd din toate prostiile şi (ce va urma , va suna cam ciudat,dar asta-i realitate) se scobesc în nas, iar pe urmă îşi analizează mucii. Ce dracu, cât de tembel poţi fi, frate?!Ori e ceva involuntar(dar totuşi?!?) ori pură nesimţire. Faza naşpa e că au intrat şi cu medii destul de mari. Mai nou, aşa-s intelectualii.De fapt, intelectualii care se dau intelectuali. Nasol de ei. Adevăru-i că uşor, uşor trebuie să mă obişnuiesc, chiar dacă nu-mi place peisajul.

Un comentariu:

  1. Când stăteam în spate aveam și eu ceva specimene din astea în față . Dar acum stau în a doua bancă și mi se pare ok .

    Toată lumea tânjește la vacanță ! :(

    RăspundețiȘtergere