miercuri, 3 octombrie 2012

Caterincă - super activitate.

 
   Am aşa un chef de caterincă . Super stare :)) . Nu mi se întâmplă des, dar şi când mi se întâmplă o fac în adevăratul sens al cuvântului, ce dracu'.Profit şi eu de ocazie.
   Trebuie să găsesc un defect sau o chestie la cineva care să mă facă să fiu a dracului. Muhaha, nu dau impresie proastă, dar pur şi simplu îmi place . Îmi place să râd de prostia altora, cum am făcut-o şi astăzi de una din clasă care cânta de una singură o melodie de la One cacation. Uite, băi, care-i treaba, dacă e fată de treabă mai zic şi eu, da' să te dai în spectacol în faţa unei clase cântând o porcărie de melodie inventată din plictiseală e de-a dreptul S-E-N-Z-A-Ţ-I-O-N-A-L . Şi când o vezi fluturându-şi labele pe lângă corp, zici că-i pe marea scenă a lumii , şi cum păşeşte pe podea de zici că face găuri în pământ. Aolo, Hollywood-ul e prea mic pentru ea( din punctul ei de vedere. )Aa, şi nu , nu-s cele două colege din faţă, care culmea astăzi n-au mai dat-o prin gropi, ci e una care îi place să fie pupată-n fund. Da, am colege de genu' , da' tre' să ştii să le dai cu flit că aşa şi-o iau în cap. Pana mea.
   Şi-acum când scriu postarea asta îmi răsună prin cap vocea lu'  aia cântând o super-melodie by One cacation. Cred că n-o să scap de ea nici când o să mă apuc de învăţat la fizică peste vreo 15 min . Chiar de mă gândesc şi la înfiorătorul profesor de fizică tot n-o să-mi scot din cap bâzdâgania asta!

   Super . Cred că o să-mi închei postarea asta scrisă la o stare d-aia când simţi că vrei să te iei de cineva şi nu ştii de cine. Am scris tot ce mi-a trecut prin creierul ăsta obosit încă de la ora 19:40. Nici n-am mai stat pe gânduri când ştiu ce mă aşteaptă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu