luni, 1 octombrie 2012

Cine sunt ei ...?!




 
   Cine sunt ei?! Trebuia să am o postare şi despre "găinuşele" mele... Doi papagali care mă trezesc în fiecare dimineaţă la 6 , mai exact reprezintă ceasu' meu deşteptător. Deh, sunt simpatici, manca-i-ar mama să-i mănânce, că-mi vine să-i sugrum în mână. Deşi scrie şi pe poză (nu se vedeee clar) o să zic şi cum îi cheamă: Piki( cea albă) şi Vernillio (cel verde).Da,da, ştiu, frumoase nume!
   Nu-i trataţi doar ca pe nişte simpli papagali :)) . Sunt nişte mari, dacă nu foarte, inteligenţi. Pe lângă faptul că ştiu să cânte pe ritmul unei melodii , ştiu să-şi ţină clonţul atunci când mă dezlănţui asupra lor. Nu-ţi imagina că mă duc cu toporu' la ei, dar mă mai enervezzz şi eu. Muhahahahahaha.
   Acum că tot i-am lăudat, poate o să mă mai lase şi pe mine cel puţin 10 minute dimineaţaaa să mai dorrm.
    Mda, se vede că am intrat în pană de idei, dar am zis să-ţi arăt şi ţie ce deşteptăciuni am în casă.

2 comentarii: