duminică, 7 octombrie 2012

Noi nu suntem cool , din păcate...



  Ce rău îmi pare să spun asta, dar noi nu suntem cool. Nu suntem cool pentru că nu ne place JB. Ce tragedie! Când am văzut comentariul ăsta am crăpat de râs, să-mi bag picioru' :)))))). Câte obsedate pe lumea asta, câtă dragoste pentru un asemenea copchil rătăcit prin melodiile lui, gen Babyyyy, babyyyy! [btw, melodia asta are cel mai mare număr de vizualizări pe youtube, vreo 785 de milioane, cam aşa.] Oricum, asta  , care a dat acest comentariu GENIAL, DE-A DREPTUL SENZAŢIONAL, e doar o redusă mintal care e în flăcări după JB şi One direction . Mereu m-am întrebat cum pana mea să-ţi placă de asemenea puradei care încearcă să fie şi ei nişte staruri de câcat acolo.

   Şi ce rău îmi pare când îmi aduc aminte că fiinţa asta mi-a fost şi colegă . Şi la generală când eram ne freca toată ziua la cap cu melodiile ei ascultate de pe telefon.  Superb, nici n-am cuvinte.
   Daaar, cu toată nebuneala şi prostia ei s-a dus la liceul de muzică, unde n-are absolut nicio treabă cu muzicaaaa.

3 comentarii:

  1. mor cand vad persone moarte dupa niste chestii pe care eu nu le inteleg. adica, pe bune? si eu cant mai bine ca ”puradelul” ala vorba ta.
    si eu care credeam ca acum e cool sa nu-ti placa JB :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dubiooooooos de-a dreptul!
    Şi câtă regula de gramatică a omis! :)))))))
    Degeaba are 858575775858 de milioane de vizualizări atât timp cât bara roşie (dislike) e hugeee!
    Nu am nimic cu el şi nici cu cei care-l plac atât timp cât nu se leagă de artiştii şi trupele bune. O să-şi dea seama cât de prostuţi au fost că l-au plăcut :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasă-i să se creadă cool .
    Mai bine ar arăta cât de cool sunt prin note bune la examenul de admitere sau BAC-ul . Asta contează .

    Mă bucur că ești de-a mea :D

    RăspundețiȘtergere