joi, 29 noiembrie 2012

Shit,shit,shit,shit,shit,shit,shit!!

  Seară de câcat!! Şi când credeam că ziua asta e perfectă, dar uite că aşa pe finalul ei şi-au găsit câţiva s-o strice. Cum pana mea să fiu mai indiferentă?! Spune-mi cum şi eu o să-ţi urmez sfatul . De fiecare dată zic că nu trebuie să-mi pese, dar nu ştiu ce fac că tot îmi pasă. Nu ştiu de ce, dar nu pot fi indiferentă . Zic că sunt, dar uite că nu sunt . Mă enervez repede, chiar la orice banalitate, şi tot mă consolez de una singură zicând că mai bine nu ar trebui să-mi pese ...da' ce câcat .Că tot ajung să mă enervez de.ampulea .  Sunt deschisă la orice. Spune-mi că sunt naivă , proastă ce vrei tu, numai spune-mi adevărul! Pentru că acum simt că-mi crapă capu', deşi ştiu că nu trebuie să-mi pese. -.-'
  Şi ştiu că e o postare aiurea, dar acum 10 minute eram super fericită şi uite că acum sunt la polul opus.Unii oameni sunt chiar proşti,dar proşti de-a binelea... alţii sunt prea buni.  Lumea asta ar trebui împărţită în două ce pana mea. Hai că parcă m-am mai "eliberat" aberând pe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu