luni, 12 noiembrie 2012

Numai ciudăţenii

 Pfoai, ca să vezi câţi oameni ciudaţi există pe lumea asta. Astăzi eram în faţa liceului cu o prietenă, aşteptând pe cineva. Din lipsă de ocupaţie, am zis să facem şi noi câteva poze. Deodată vine o fată la noi . Cred că mai bine scriu conversaţia: 

Ea: Arătaţi bine.
     :Mda,mulţumim!
Ea:Eu nu arăt bine? Ştiu că arăt şi eu bine.
    :Da,desigur!
Ea: Uitaţi ca să arăt mai bine mă dau cu luciu de buze cu căpşuni ca să miros a căpşuni... şi vă zic că e de firmă!

 Şi îşi scoate luciul de buze din buzunar şi ni-l arată aşa mândră.

   :Da, e de ăla bun, să ştii , spusesem bufnind în râs. 

  Dup-aia pleacă ea aşa încântată şi se opreşte în mijlocul străzii, scoţându-şi oglinda şi dându-se cu puţin luciu de buze.
  Prima oară am crezut că suntem la Camera Ascunsă, dar de unde, în pana mea, că am rămas cu gura căscată... Cum dracu'?! 

2 comentarii: