luni, 14 ianuarie 2013

"E grele..."

  Prima zi şi deja profii ăştia căzuţi în cap ne-au predat cât încape. Am şi-o temă de câcat la română cu care mă chinui de vreo 2 ore să o fac, dar n-am inspiraţie ...Uh! deja am intrat în pâine, cum s-ar zice! [păcat că nu şi cheful meu. ]
  Şiiiiiii ... dimineaţa m-am trezit ca-n filme , fresh,  ca pentru prima zi de chin.
 6:35 
 - Deja e dimineaţăăă?! Mai stau 5 minute
 6:40
 -Ce-ar fi să mai stau vreo 5 minute?
 6:45
 -Gata, mai mult ca sigur, astea-s ultimile 5 minute de aţipit...doar nu pleacă şcoala din loc.
 6:50 
 -Aleluia, m-am trezit şi ca o beată de somn m-am dus la baie, unde lumina mă orbea.Am stat un minut ca o somnambulă  într-un loc ca să mi se dezmorţească ochii . - Naşpa senzaţia - 
  Prin primele ore profii se chinuiau pe-acolo să ne dea nu ştiu ce exemple de-a lui moş peşte, iar noi săracii, de parcă am fi venit de la prăşit pe câmp, stăteam cu capu' sprijinit în mâini şi ne gândeam la ora 15:00 care părea departe...prea departe! Dar, într-un final, a venit şi aia. Damn. Greu mai trece timpul la şcoală. Acasă parcă nu era aşa.
  Cred că acum e cazul să-mi scriu tema aia la română ... cu greu, dar o s-o fac!

2 comentarii:

  1. Daaa...vacanta asta zici ca a fost de 2 ore , abia daca am simtit-o , au trecut asa repede zilele :(.
    Si la scoala..pfff..sa nu mai zic ca te adorm si profii , poate ca daca ar preda si ei mai "misto"
    ar fi o treaba..si apoi tipa ca de ce razi cu colega . :-@

    RăspundețiȘtergere
  2. E oribil. Și eu fac tot dimineața și... -.- Când e să mă trezesc, fac ca tine. Odată am adormit la loc după ce a sunat alarma și m-am trezit la 7:40. Am întârziat la biologie vreo 10 minute, dar norocul meu că-s ultima la catalog :)) Să dea Domnu' să trecem cu ambele jumătăți din creier și peste semestrul ăsta...

    RăspundețiȘtergere