sâmbătă, 16 februarie 2013

Emisiune de rahat din România

  Ce dracu' e emisiunea aia Românii au Talent ? Adică, uitându-mă la ea, ar trebui să râd pentru că ţara asta e plină de proşti? Cred că ăia care-şi fac emisiunea se cam înşeală... Nu ştiu ce înţeleg unii atunci când se uită la emisiunea asta . Nu mai ştiu ce-i ăla talent, mai mult ca sigur.Oamenii ăia care se duc pe scenă, dezmembrându-se pe-acolo [că ei sunt mari dansatori] şi urlând ca lupul la lună în microfon, nu sunt decât nişte oameni reduşi mintal. Au o impresie aşa bună despre ei... când îi vezi cât de încrezători sunt în talentele lor îţi vine să-ţi dai pumni.Mai ales când unii abia leagă două cuvinte. Nesimţire, lipsa bunului simţ, a bunului gust , prostie, analfabetism - asta vor să arate la TV. Cam atât le cacă mintea! Ăsta e exemplul pentru ăia din faţa ecranelor care râd ca nesătulii sau care-şi fac cruce şi se bucură că le-o dat Dumnezeu o minte întreagă. Păcat. Mai bine-mi arunc TV-ul din cameră,  pot trăi şi fără idioţeniile astea!

6 comentarii:

  1. Eu nu mă mai uit la TV de vreo 2 luni. Îl deschid doar dacă ascult muzică, ceva în timp ce stau prin casă ( dar și atunci muzica de la TV e nasoală, pentru că tot ce fac e să își arăte tot ce au) sau mai nimeresc un film - rar- interesant. Atât. Și mie mi se pare o mare tâmpenie emisiunea aia. Măcar de ar arăta doar talentele fără descrieierații ăia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie îmi place emisiunea. Adică... te mai destinzi după o săptămână lungă. Sunt unii care chiar au cu ce se lăuda. Alţii chiar nu au ce căuta pe acolo. Te râzi de ei, ce mare lucru! Prostia îi mână să se prezinte, nu creierul.

    Mie îmi place. E mai okay decât multe alte chestii, mă! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nu fac unii pentru puțin rating..

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda, cum să nu arate toate stupizeniile, când a doua zi fac un clasament să se laude că i-au întrecut pe cei de la Antena 1? .. E mai mult o competiție, cine arată mai mulți ciudați sau ceva de genul, cred..

    RăspundețiȘtergere
  5. Au inceput "talentele", au inceput si mizeriile.E grotesc cum se amuza cu acel ras umilitor si sfidator al superioritatii toti cei care fac posibila manifestarea acestor penibilitati.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ma uit la emisiune , ca-s unii prosti si rad de ei de nu mai pot . =)) + ca ma plictisesc .
    In orice caz , mai draguta-i emisiunea Master Chef .

    RăspundețiȘtergere